تابستان ضعیف اینتر؛ از جدایی کونته و حکیمی تا شایعات رفتن لوکاکو

تابستان ضعیف اینتر؛ از جدایی کونته و حکیمی تا شایعات رفتن لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در فصل گذشته سری آ موفق شد پس از سالیان سال به قهرمانی برسد و بدین ترتیب به همراه آنتونیو کونته جام را بالای سر ببرد؛ مسئله‌ای که باعث شده بود هواداران اینتر این انتظار را داشته باشند که سران باشگاه با تقویت تیم در تابستان، شرایط را برای ادامه پیشرفت در فصل آینده فراهم کنند.

به گزارش فوتبالی، اما اوضاع در این تابستان آنطوری که هواداران اینتر گمان می کردند، پیش نرفت و شرایط کاملا متفاوت و به شکل دیگر رقم خورد چرا که اینتر در این تابستان تغییراتی اساسی داشته است که نمی توان آن ها را موجب پیشرفت باشگاه دانست هر چند که این حرف ها تماما حدس و گمان است و با شروع شدن فصل و دیدن عملکرد اینتر، بهتر می توان در این باره اظهار نظر کرده و قضاوت کرد.

اما اینتر در این تابستان، سرمربی خود را تغییر داد و در واقع آنتونیو کونته خودش از اینتر خداحافظی کرد. یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم که عملکرد بسیار خوبی در پست مدافع راست داشت یعنی اشرف حکیمی با مبلغی نسبتا بالا راهی پی اس جی شد. اکنون حرف و حدیث هایی هم پیرامون لوتارو مارتینز و لوکاکو مطرح است و گفته می شود که به لوتارو اجازه خروج از باشگاه داده شده و از طرفی لوکاکو هم با پیشنهاد های وسوسه انگیز چلسی مواجه شده و ممکن است او هم اینتر را ترک کند تا این تیم به طور کلی متحول شود و ارکان اصلی قهرمانی خود را از دست بدهد.

1470