نوستالژی؛ اولین حضور نیمار در نیوکمپ با 8 تایی کردن سانتوس

نوستالژی؛ اولین حضور نیمار در نیوکمپ با 8 تایی کردن سانتوس

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاریسن ژرمن در حال حاضر در آستانه 30 سالگی قرار دارد و به نظر می رسد که فصل آینده را هم در پاریسن ژرمن خواهد بود و این باشگاه را ترک نخواهد کرد اما نیمار 8 سال پیش شرایط متفاوتی داشت.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور به نوعی محصول آکادمی باشگاه سانتوس به حساب می آید. اولین باشگاه اروپایی او بارسلونا بود که نیمار در تابستان 2013 از سانتوس راهی آن شد و به نوعی به فوتبال اروپا قدم گذاشت. نیمار در آن زمان 21 ساله بود و بسیاری معتقد بودند که نیمار روزی بهترین بازیکن دنیا خواهد شد اما اکنون که سالیان سال از آن زمان گذشته است، مشخص شده که چنین اتفاقی نیفتاد و نیمار نتوانست بهترین بازیکن دنیا شود اما در مقاطعی در زمره بهترین ها قرار داشته است.

شروع نیمار در بارسلونا با یک بازی دوستانه بود که بارسا به مصاف سانتوس یعنی همان تیم قبلی نیمار رفت. در این بازی دوستانه بارسلونا با نتیجه 8 بر 0 موفق شد سانتوس را شکست دهد و این بازی در تابستان 2013 برگزار می شد. البته نیمار در این بازی گلی به ثمر نرساند و لیونل مسی هم تنها گل اول بارسلونا را در دقیقه 8 بازی زد.

1470