رونالدو طلسم‌شکنی کرده و در "چهارمین فصل" قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود؟

رونالدو طلسم‌شکنی کرده و در "چهارمین فصل" قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر یوونتوس در تابستان 2018 رئال مادرید را ترک کرد و قراردادی چهار ساله با بیانکونری ها بست که اکنون در حال وارد شدن به سال آخر آن یعنی سال چهارم قراردادش است.

به گزارش فوتبالی، اما چهارمین فصل همواره برای کریستیانو رونالدو یک طلسم داشته است چرا که فوق ستاره پرتغالی در همراه منچستریونایتد در پنجمین فصل حضور خود در این باشگاه بود که توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد. رونالدو در رئال مادرید هم همین قضیه را داشت و در پنجمین فصل حضور خود در میان مادریدی ها توانست لادسیما را به دست بیاورد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

اکنون رونالدو به همراه یوونتوس وارد چهارمین فصلش در یوونتوس می شود، فصلی که برای او ویژه خواهد بود و باید دید که او می تواند طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا در چهارمین فصل را بشکند یا نه چرا که اگر رونالدو این کار را بکند یک رکورد را در دوران حرفه ای خود ثبت کرده و آن هم قهرمانی به همراه یکی از باشگاه های خود، در زودترین زمان ممکن در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. این آخرین فرصت رونالدو برای شکستن این رکورد در دوران بازیگری اش است.

1470