رسمی؛ هافبک برزیلی قراردادش را با لیورپول تمدید کرد

رسمی؛ هافبک برزیلی قراردادش را با لیورپول تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فابینیو هافبک دفاعی برزیلی باشگاه لیورپول قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال 2018 فابینیو با مبلغ 43 میلیون یورو از موناکو به لیورپول ملحق شد. این هافبک بیست و هفت ساله از زمان پیوستنش به قرمزها در 122 بازی به میدان رفته و یکی از مهره‌های اصلی ترکیب یورگن کلوپ است. او در فصل 2018-19 به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید و در فصل 2019-20 فاتح لیگ برتر انگلیس شد. فابینیو در هر دو قهرمانی، نقش مهمی را در ترکیب قرمزها ایفا کرد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، فابینیو پس از تمدید قراردادش به وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "از تمدید قراردادم با باشگاه بسیار خوشحالم. از زمان شروع مذاکرات، من بسیار خوشبین بودم، زیرا هدف اصلی‌ام ماندن در لیورپول بود و می‌خواستم در آنفیلد به فوتبالم ادامه دهم. حالا این خبر رسمی شده و خیلی خرسندم."

فابینیو در ادامه افزود: "در سه فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و من واقعا احساس خوبی در این باشگاه داشتم. چیزهای خیلی زیادی از یورگن کلوپ و دیگر اعضای کادرفنی و همچنین هم تیمی‌هایم یاد گرفتم. عناوین مهمی را در کنار هم کسب کردیم و به نظرم بهترین باشگاه برای من، لیورپول است. امیدوارم به روند خوب خود ادامه دهیم و در فصل آینده بتوانیم جام به دست بیاوریم."

4416