سه بازیکن سابق چلسی که مسیری متفاوت داشتند؛ از هازارد تا دی بروینه و لوکاکو

سه بازیکن سابق چلسی که مسیری متفاوت داشتند؛ از هازارد تا دی بروینه و لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه، ادن هازارد و روملو لوکاکو سه بازیکن بلژیکی هستند که هر سه‌ی آن ها زمانی را در چلسی توپ می زدند اما اکنون این سه بازیکن در سه باشگاه جدا از هم هستند و مسیری کاملا متفاوت را در دوران حرفه ای خود طی کرده اند.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد بیشتر از روملو لوکاکو و کوین دی بروینه در چلسی بوده است چرا که هم دی بروینه و هم لوکاکو در سال 2014 از چلسی جدا شدند و راهی باشگاه های دیگری شدند. اما ادن هازارد برای سال های بیشتری در چلسی ماند و تبدیل به یک اسطوره در این باشگاه شد و به نوعی با عملکرد خوب خود و درخشش هاش در این تیم، دل هواداران را به دست آورده بود. هازارد در نهایت در تابستان 2019 راهی رئال مادرید شد و اکنون در این باشگاه توپ می زند هر چند که عملکردش در رئال مادرید به قدری ضعیف و توام با مصدومیت های مختلف بوده که انتقاد های زیادی از او بر انگیخته شده است.

کوین دی بروینه پس از رفتن از چلسی، یک دوره را در ولفسبورگ گذراند و پس از آن راهی منچسترسیتی شد و اکنون کاپیتان من‌سیتی بوده و گواردیولا به او اعتماد دارد.

لوکاکو هم در باشگاه های مختلفی توپ زده است. او دورانی را در اورتون و منچستریونایتد داشته است و اکنون در اینتر بازیکن فوق العاده ای است که توانسته قهرمان سری آ شود و چلسی دوباره به دنبال جذب اوست.

1470