کریستیانو رونالدو اولین برنده جایزه پائولو روسی شد

کریستیانو رونالدو اولین برنده جایزه پائولو روسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس پس از رسیدن به مقام آقای گلی در فصل 2020-21 سری آ ایتالیا، توانست اولین جایزه پائولو روسی را کسب کند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید توانست در فصل گذشته بیست و نه گل برای بیانکونری به ثمر برساند و جایزه پائولو روسی را تصاحب کند. این جایزه به نام پائولو روسی، برنده جام جهانی که در شصت و چهار سالگی در دسامبر سال 2020 درگذشت، نام‌گذاری شده است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا، جایزه را برای تعیین گلزن برتر در سری A تغییر داد و نام یک بازیکن را روی آن قرار داد و در اولین آن، کریستیانو رونالدو موفق به دریافت این جایزه شد. 

این جایزه همچنین ظاهر خود را تغییر داده است. یک توپ شفاف از جنس پلکسی ، مزین به دو دیسک نقره ای ، که در یکی از آنها عکس روسی وجود دارد. همچنین بیست و نه عدد الماس در این جایزه به خاطر تعداد گل‌های این فوق ستاره پرتغالی در فصل گذشته، قرار داده شده است. 

از قرارداد رونالدو با بیانکونری تنها یک فصل باقی مانده و آینده او در آلیانز استادیوم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. تنها چهار هفته به پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی باقی مانده است.

4416