قهرمانان ایتالیایی یوونتوسی ها به تورین بازگشتند

قهرمانان ایتالیایی یوونتوسی ها به تورین بازگشتند

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان ایتالیایی یوونتوس پس از کسب مقام قهرمانی اروپا با تیم ملی، به تمرینات بیانکونری بازگشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، فدریکو کیه زا، لئوناردو بونوچی و فدریکو برناردسکی پس از حضور در رقابت های جام قهرمانی ملت های اروپا (یورو 2020) و کسب عنوان قهرمانی در این تورنمنت همراه با تیم ملی ایتالیا، به تعطیلات تابستانی رفتند. پس از اتمام این تعطیلات طولانی مدت، این قهرمانان امروز به تورین برگشتند و در میان استقبال گرم و پر شور هواداران آتزوری و بیانکونری، برای گذراندن آزمایشات و معاینات پزشکی پیش فصل فوتبال ایتالیا در کلینیک جی مدیکال (کلینیک اختصاصی باشگاه یوونتوس) که در کانتیناسا (کمپ تمرینی مخصوص بیانکونری) قرار دارد، حاضر شدند.

جورجو کیلینی، دیگر بازیکن ایتالیایی حاضر در تورنمنت یورو 2020 و کاپیتان تیم ملی و باشگاه یوونتوس هم که دیروز وارد تورین و کانتیناسا شده بود، چون قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده بود و بازیکن آزاد محسوب می شد، یک روز زودتر جلوتر از این سه بازیکن به تورین برگشت تا آینده خود را در بیانکونری مشخص کند. کاپیتان آتزوری و بیانکونری قرارداد جدید دو ساله ای با این باشگاه تورینی امضا کرد.

دیگر ستاره های تیم ملی ایتالیا نیز امروز پس از تعطیلات طولانی مدت به تورین آمدند تا قبل از شروع تمرینات جهت آمادگی برای رقابت های فصل جدید سری آ، معاینات پزشکی باشگاه را پشت سر بگذارند.

کیلینی پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی اروپا با ایتالیا، امروز تمرینات خود را با بانوی پیر از سر گرفت تا خیال ماسیمیلیانو آلگری بابت بازیکنان ملی پوش ایتالیایی تیمش هم راحت شود.

9404