پرسپولیس به دنبال راهی جدید برای حفظ مغانلو/ سانتاکلارا رضایت می دهد؟

پرسپولیس به دنبال راهی جدید برای حفظ مغانلو/ سانتاکلارا رضایت می دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکار جدیدی برای ادامه حضور شهریار مغانلو در این تیم هستند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه شهریار مغانلو درخواست 500هزار دلاری داشته، ابراهیم شکوری مدعی شده که باشگاه سپاهان در تلاش برای انجام این اتفاق است.

شهریار مغانلو که با حضور در پرسپولیس موفق به ثبت هشت گل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شده است، اکنون به پایان قرارداد قرضی خود با قرمزها رسیده است.

این در حالی که باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی این مهاجم بلند قامت را با 50هزار دلار در نیم فصل جذب کردند، اکنون قیمت این بازیکن برای نقل و انتقالات تابستانی به 500هزار دلار رسیده است که طبق ادعای معاون باشگاه پرسپولیس دیگر باشگاه ایرانی یعنی سپاهان به دنبال تحقق این انتقال و جذب مغانلو است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد شهریار مغانلو خواستار ادامه همکاری با پرسپولیس شده و باشگاه همچنان به دنبال راهی برای حل این مشکل است. گفته می شود راهکار جدید قرمزها، تلاش برای دریافت قرضی رضایتنامه این بازیکن برای یک فصل دیگر است.

شهریار مغانلو همزمان با تلاش مدیران باشگاه تمام توان خود را به کار بسته است تا شاید با رقمی کمتر رضایتنامه دائم خود را دریافت کند. 

اما این راهکار تازه امیدهای پرسپولیسی‌ها را برای حفظ مهاجم گلزن خود بیشتر کرده است. باید صبر کنیم و ببینیم نتیجه این تلاش‌ها چه خواهد شد. نکته جالب این ماجرا این است که رقم اصلی قرارداد مغانلو با تیم پرتغالی 115 هزار یورو بوده اما حالا رقم عجیبی برای رضایتنامه این بازیکن درنظر گرفته شده است.

باشگاه پرسپولیس در حالی برای حفظ شهریار مغانلو دچار چالش بزرگی شده است که بارها گفته شده که جذب بازیکن ایرانی به صورت قرضی از باشگاه های خارجی همواره با مشکلاتی همراه است که نمونه این را برای محمد نادری در باشگاه استقلال هم پیش از این مشاهده شد.

7655