انتخاب چهارم پیولی و احتمال خروج قرضی/ آینده نامشخص کالولو در میلان

انتخاب چهارم پیولی و احتمال خروج قرضی/ آینده نامشخص کالولو در میلان

پایگاه خبری فوتبالی - پیر کالولو یکی از بازیکنانی است که قصد دارد تا نخستین فصل خود در باشگاه میلان را عالی بسازد اما برای آینده او در فصل بعد، ابهامات زیادی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کالچو مرکاتو، پیر کالولو، بازیکن میلان همراه با تیم ملی فرانسه در رقابت های المپیک توکیو 2020 حضور داشت اما آبی های فرانسه در گروهی که ژاپن، مکزیک و آفریقای جنوبی حضور داشتند، در رده سوم قرار گرفتند و حذف شدند. این مدافع روسونری در مسابقات المپیک موفق به انجام سه بازی از ابتدا در ترکیب اصلی به عنوان یک مدافع مرکزی شد و در هر بازی زوج های او متفاوت بود و این موضوع نتوانست او را تحت تاثیر قرار دهد.

طبق گزارش کالچو مرکاتو، کالولو در تیم ملی فرانسه در نقش ذاتی و تخصصی خود مورد استفاده قرار گرفت، در حالی که فصل گذشته از او به عنوان مدافع کناری سمت راست هم در میلان استفاده شد. بازیکن سابق لیون فرانسه مورد اعتماد مدیریت روسونری است اما او پس از سیمون کیائر، فیکایو توموری و آلسیو رومانیولی، همراه با متئو گابیا به عنوان انتخاب چهارم پیولی برای خط دفاعی محسوب می شود.

پیولی می تواند از او دوباره به عنوان مدافع کناری سمت راست استفاده کند اما در عین حال، میلان به دنبال جذب یک مدافع کناری سمت راست جدید است. در حال حاضر، ایده قرض دادن کالولو به باشگاهی دیگر پیش از شروع رقابت های فصل جدید دور از ذهن نیست اما این انتقال تنها در صورتی می تواند رخ دهد که دیوگو دالو بتواند مسیر انتقال خود از منچستر به میلان را تغییر بدهد.

9404