گزارش مهر/ بلاتکلیفی محض برگزاری اردوهای اسکوچیچ/ خبری از جلسه با رئیس نیست!

گزارش مهر/ بلاتکلیفی محض برگزاری اردوهای اسکوچیچ/ خبری از جلسه با رئیس نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک ماه تا آغاز بازی‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر هیچ برنامه مشخصی ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا در حالی از یازدهم شهریورماه آغاز می‌شود که فیفا و AFC هنوز تکلیف میزبانی این رقابت‌ها و نحوه برگزاری آن را مشخص نکرده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین نامه ارسالی خود درباره احتمال تغییر در نحوه میزبانی بازی‌ها با توجه به وضعیت کنترل ویروس کرونا در کشورهای مختلف خبر داد و برگزاری این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت را منوط به تصمیم‌گیری کمیته‌های اجرایی این رقابت‌ها دانست.

فیفا نیز در آخرین نامه مستقیم خود به فدراسیون فوتبال ایران خبر از بازدید دو تن از افسران اجرایی خود در آخر هفته جاری داد تا آنها شرایط میزبانی تهران از بازی‌های تیم ملی مقابل حریفانش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را بررسی کنند.

عدم تعیین میزبانی این رقابت‌ها با بلاتکلیفی برگزاری اردوهای تیم ملی ایران همراه بوده است.

دراگان اسکوچیچ پس از بازگشت از تعطیلات و حضور در تهران هنوز جلسه‌ای با شهاب الدین عزیزی خادم برگزار نکرده است تا برنامه خود برای برگزاری اردوی ملی‌پوشان را به رئیس فدراسیون ارائه دهد. اسکوچیچ تنها یک بار در مرکز ملی فوتبال برای دقایقی با رئیس فدراسیون برخورد داشته و این دو نفر گفتگویی را هم درباره وضعیت تیم ملی نداشته اند.

برگزاری اردوهای تیم ملی ایران در فاصله یک ماه تا شروع دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر در حالی نامشخص است که اسکوچیچ فرصتی برای برگزاری دیدار تدارکاتی قبل از بازی یازدهم شهریورماه با سوریه هم ندارد.

برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به شرح زیر است:

* ایران - سوریه، ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

* عراق - ایران، ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

* امارات - ایران، ۱۵ مهر ۱۴۰۰

* ایران - کره جنوبی، ۲۰ مهر ۱۴۰۰

* لبنان - ایران، ۲۰ آبان ۱۴۰۰

* سوریه - ایران، ۲۵ آبان ۱۴۰۰

* ایران - عراق، ۷ بهمن ۱۴۰۰

* ایران - امارات، ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

* کره جنوبی - ایران، ۴ فروردین ۱۴۰۱

* ایران - لبنان، ۹ فروردین ۱۴۰۱ ‌

6641