عکس؛ پُز دادن رونالدو با هدیه‌ای که از نامزدش دریافت کرد

عکس؛ پُز دادن رونالدو با هدیه‌ای که از نامزدش دریافت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو تصویری از خودش در کنار کادویی که در تولد 35 سالگی اش از نامزدش جورجینا رودریگز دریافت کرده، منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، خودروی مرسدس مدل "کلاس جی Brabus SUV " حدود یک سال و نیم پیش در روز تولد ستاره پرتغالی توسط نامزدش به او هدیه داده شده بود.

رونالدو در این تصویر یک کت و شلوارک سفید رنگ با همراه کفش هایی سفید، تی شرتی مشکی و یک گردن بند پوشیده است و در کنار خودروی مشکی خود عکس گرفته است.  ستاره 36 ساله یوونتوس در توصیف این تصویر نوشته است:" هفته خوبی داشته باشید."

موتور این خودرو توسط شرکت آلمانی Brabus تولید شده است. این خودرو حدود 516 هزار پوند قیمت دارد و یکی از خودروهای پرشمار ستاره پرتغالی است. مشتریان می توانند مدلهای V8 تا V12  این خودر ورا بخرند. این خودرو در مدت 3.8 ثانیه از سرعت صفر به 60 مایل بر ساعت می رسد. در زمان عرضه این خودرو در سال 2012 فقط ده تا از مدل V12 آن به بازار عرضه شد.

رونالدو در فوریه 2020 این خودرو را از نامزدش هدیه گرفت.  جورجینا این خودرو را با روبان قرمز روی سقف و شیشه جلوی آن آن کادوپیچی کرده بود تا ستاره پرتغالی را حسابی سورپرایز کند. البته رونالدو خودروهای دیگری نظیر بوگاتی چیرون 2.15 میلیون پوندی، فراری مونزا 1.4 میلیون پوندی و فراری اف 12 را هم در پارکینگ خود دارد.

4125