سلفی و پیام رمزی هافبک بارسلونا: وداع کرد؟

سلفی و پیام رمزی هافبک بارسلونا: وداع کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شبکه های اجتماعی یکی از منابع داغ شایعه سازی در تابستان هستند و حالا پیامی که از جانب میرالم پیانیچ در مورد احتمال بازگشت به یوونتوس مطرح شده، از چشم ها دور نمانده است.

به گزارش فوتبالی، هافبک بوسنیایی تصویری سلفی از خودش منتشر کرده است که سوئیشرت بارسلونا رابه تن کرده و کلاه به سرش گذاشته و در توضیح این تصویر نوشته است:" چائو" که در زبان ایتالیایی هم معنی سلام و هم معنی خداحافظی را دارد!

خیلی ها تصور می کنند که پیانیچ از این پیام منظور خاصی نداشته است اما با توجه به شایعاتی که در مورد جدایی وی از بارسلونا مطرح شده این پیام مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت برخی تصور می کنند که پیانیچ با این پیام به مشتریان ایتالیایی خود علامت داده است چرا که شایعاتی در مورد بازگشت هافبک سابق یوونتوس به لیگ ایتالیا مطرح است. میرالم در فصل گذشته چندان مورد توجه کومان نبود و نگران است که در فصل آینده نیز همین ماجرا برایش تکرار شود و دوباره فصلی کمرنگ را پشت سر بگذارد. در حال حاضر چهار هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است و نه تنها از لیگ ایتالیا بلکه از لیگ انگلیس نیز به عنوان مقصد احتمالی پیانیچ در صورت جدایی از نیوکمپ نام برده می شود.

4125