با غیبت مجدد کین در تمرین و آزمایشات تاتنهام، شایعه انتقالش به منچسترسیتی تقویت شد

با غیبت مجدد کین در تمرین و آزمایشات تاتنهام، شایعه انتقالش به منچسترسیتی تقویت شد

پایگاه خبری فوتبالی - انتظار می رفت مهاجم انگلیسی تاتنهام پس از بازی در مسابقات قهرمانی ملت های اروپا و گذراندن تعطیلات تابستانی، در هفته جاری به تمرینات تیم لندنی بازگردد ولی چنین نشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، این رسانه تایید می کند که هری کین با عدم حضور در تمرینات تاتنهام، شایعات مربوط به انتقالش به منچسترسیتی را تقویت می کند. قرار بود هری کین قبل از حضور مجدد در جمع بازیکنان تاتنهام و تمرینات این تیم پس از تعطیلات تابستانی، در این هفته برای انجام یک سری آزمایشات از جمله آزمایش کووید 19 به لندن بازگردد ولی تا کنون این بازیکن حوالی باشگاه لندنی دیده نشده است.

قرارداد فعلی کین تا سال 2024 اعتبار دارد، اما گفته می شود بازیکن ملی پوش انگلیسی سال گذشته با دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام برای تمدید این قرارداد به توافقات شخصی دست یافته بود.

در این میان، منچستر سیتی علاقه زیادی به جذب هری کین دارد و حاضر است حداقل 100 میلیون پوند برای نهایی شدن قرارداد او هزینه کند، اما هنوز هیچ مذاکره رسمی ای بین دو باشگاه انجام نشده است.

کین بلندپروازی خود را برای به دست آوردن افتخارات بیشتر در دوران فوتبال حرفه ای خود در ماه مارس آغاز کرد و اعتراف کرد که اگر زمانی فرا برسد که احساس کند تاتنهام دیگر نمی تواند در بالاترین سطح رقابت کند، مایل به ترک این تیم خواهد بود.

هری کین اولین بازی خود را برای تاتنهام در سال 2011 انجام داد و از آن زمان تا به حال در 336 بازی برای این باشگاه حضور داشته است. او همچنین 221 گل زده است تا دومین گلزن برتر تاریخ تاتنهام باشد؛ از این تعداد 166 گل در لیگ برتر به ثمر رسیده است که او را در رده هفتم لیست برترین گلزنان تاریخ این رقابت ها قرار می دهد.

9404