چرخش غیرمنتظره‌ای که ممکن بود در مسیر آینده زلاتان رخ بدهد

چرخش غیرمنتظره‌ای که ممکن بود در مسیر آینده زلاتان رخ بدهد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه فرانسوی لوپاریزین امروز گزارش جالبی منتشر کرد و مدعی شد که زلاتان ابراهیموویچ در این تابستان می خواسته به پی اس جی برگردد.

به گزارش فوتبالی، نشریه فرانسوی گزارش داده است که مینو رایولا وکیل مهاجم سوئدی تلاش کرده تا موکلش را راضی کند اما با پاسخ منفی لئوناردو مدیر ورزشی تیم پاریسی مواجه شده است.

در حقیقت لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی اعتقاد داشت که بازگشت زلاتان گزینه مناسبی برای پی اس جی نیست و این گزینه را رد کرد. زلاتان در دوران حضورش در پاریس در 180 بازی 156 گل زد اما در حال حاضر از نظر بدنی در شرایط ایده آلی قرار ندارد چرا که در طول فصل گذشته مصدومیت هایی را داشت و برای فصل آینده نیز هر چند که قراردادش با میلان تمدید شده اما مشخص نیست که در چه شرایط بدنی قرار دارد و حتی شروطی در مورد شرایط بدنی برای پرداخت دستمزدش در نظر گرفته شده است.

به هر صورت هر چند که وکیل زلاتان با پی اس جی تماس گرفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. اگر زلاتان به پاریس برمی گشت می توانست مثلث هجومی شگفت انگیزی را در کنار امباپه و نیمار تشکیل بدهد. در حال حاضر به نظر می رسد که زلاتان آخرین سال دوران فوتبالش را در میلان داشته باشد.

4125