کالچو مرکاتو: دمیرال به آتالانتا می رود/ جانشین او از فیورنتینا می آید

کالچو مرکاتو: دمیرال به آتالانتا می رود/ جانشین او از فیورنتینا می آید

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ترکیه ای یوونتوس در آستانه انتقال به آتالانتا قرار گرفته و بیانکونری در اندیشه جذب جانشینی برای اوست که گفته می شود از فلورانس می آید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، مریح دمیرال، مدافع ترک تبار یوونتوس پس از پایان رقابت های قهرمانی جام ملت های اروپا که با نمایش ضعیف تیم ملی ترکیه در این مسابقات همراه بود، در لیست فروش باشگاه تورینی قرار گرفته است. بر همین اساس، از تیم های زیادی مانند بروسیا دورتوند آلمان، تاتنهام انگلستان و آتالانتای ایتالیا به عنوان مشتریان مریح دمیرال نام برده شده که البته به نظر می رسد در این میان، فعلا شانس آتالانتا برای به خدمت گرفتن بازیکن ترکیه ای از بقیه رقبا بیشتر گزارش شده است. در صورت انجام پروژه انتقال مریح دمیرال به آتالانتا یا هر تیم دیگری، یوونتوس به دنبال جایگزینی یک مدافع دیگر به جای او خواهد بود و بر اساس این گزارش از کالچو مرکاتو، نیکولا میلنکوویچ، مدافع صربستانی فیورنتینا گزینه مد نظر بیانکونری برای این جایگزینی خواهد بود.

بیانکونری پیش تر نیز با فالی رمضانی، مدیر برنامه های نیکولا میلنکوویچ تماس هایی داشته و صحبت هایی درباره انتقال این بازیکن به یوونتوس انجام داده است.

طبق گزارش کالچو مرکاتو، مدیران یوونتوس به زودی تماس ها را با فیورنتینا برای این انتقال تشدید می کنند و انتظار می رود ویولا با مبلغی در حدود 16 میلیون یورو به جدایی ستاره خط دفاعی خود رضایت دهد چرا که قرارداد نیکولا میلنکوویچ صرب تبار با فلورانسی ها یک سال دیگر به اتمام می رسد.

لازم به ذکر است قیمت نیکولا میلنکوویچ، مدافع 23 ساله 195 سانتی متری و ملی پوش صربستانی فیورنتینا در مارکت چیزی حدود 30 میلیون یورو می باشد.

9404