گزینه پرسپولیسی برای جانشینی مغانلو؛ آقای گل لیگ بیستم

گزینه پرسپولیسی برای جانشینی مغانلو؛ آقای گل لیگ بیستم

پایگاه خبری فوتبالی- آیا آقای گل لیگ بیستم، فصل آینده در پرسپولیس توپ خواهد زد؟

به گزارش فوتبالی،از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی علاقمند به جذب آقای گل لیگ بیستم است و در این بین پالس های مثبتی هم بین دو طرف رد و بدل شده است.

با توجه به اینکه هنوز تکلیف مغانلو برای فصل بعد مشخص نشده و احتمال جدایی او از پرسپولیس وجود دارد، سرمربی قرمزها به دنبال جانشین مناسبی برای مهاجم بلندقامت تیمش است و گویا سجاد شهباززاده گزینه اصلی سرمربی پرسپولیس برای بازی در خط حمله این تیم محسوب می‌شود.

ابراهیم شکوری شب گذشته در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که باشگاه پرتغالی 500 هزار یورو برای انتقال قطعی شهریار مغانلو درخواست کرده‌اند.

درواقع هزینه جذب مغانلو چیزی حدود 20 میلیارد تومان است که باشگاهی مثل پرسپولیس توانایی پرداخت آن را ندارد، ظاهرا باشگاه پرسپولیس منتظر است تا نقل‌وانتقالات به روزهای پایانی نزدیک شود و سانتاکلارا مبلغ مدنظرش برای صدور رضایتنامه مغانلو را کاهش دهد درحالی که سپاهان محمد محبی را به باشگاه پرتغالی پیشنهاد کرده و حاضر است در ازای رضایتنامه مغانلو، وینگر سرعتی و ملی‌پوش خود را به این باشگاه بدهد. 

پیشنهادی که از سوی سانتاکلارا مورد استقبال قرار گرفته و احتمال معاوضه مغانلو با محبی وجود دارد. پرسپولیسی‌ها هم در واکنش به این اتفاق مذاکراتی با مهاجم سپاهان داشته‌اند تا مهاجم اسبق استقلال را به تیمشان بیاورند.

شهباززاده 31 ساله فصل بسیار خوبی را در سپاهان پشت سر گذاشت و با زدن 20 گل و اختلافی قابل توجه با رقبای خود در لیگ بیستم، به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست یافت.

حالا باید دید در روزهای آینده چه خبر جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد و آیا یکی از بمبهای نقل و انتقالات تابستانی در جاده اصفهان – تهران منفجر می‌شود یا نه.

7655