از آتلانتا تا توکیو با برادران کشتی؛ رکورد برادران خادم دست نخورده ماند

از آتلانتا تا توکیو با برادران کشتی؛ رکورد برادران خادم دست نخورده ماند

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود فینالیست شدن محمدرضا گرایی، کاپیتان تیم ملی فرنگی از دستیابی به مدال برنز بازماند تا رکورد برادران خادم در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا دست نخورده باقی بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، درحالی که هیچکدام از نمایندگان کشتی فرنگی ایران در دو روز گذشته المپیک به فینال نرسیده بودند، امروز (12 مرداد) محمدرضا گرایی با غلبه بر هر سه حریفش راهی فینال وزن 67 کیلوگرم المپیک شد. این در حالی بود که برادر بزرگتر او محمدعلی گرایی روز گذشته به لورینچ مجارستانی باخت و به دیدار رده‌بندی رسید.

محمدعلی گرایی در حالی که پیش از اعزام به المپیک یکی از شانس‌های مسلم کشتی فرنگی برای مدال بود، در مبارزه با حریف ژاپنی تن به شکست داد و از رسیدن به مدال المپیک بازماند. اگر او برنز می‌گرفت، با توجه به فینالیست شدن محمدرضا گرایی آنها می‌توانستند به رکورد یک طلا و یک برنز برادران خادم در المپیک 1996 آتلانتا برسند.

در آن تیم که هدایتش را منصور برزگر برعهده داشت، رسول خادم به مدال طلای کشتی آزاد المپیک رسید و امیررضا خادم به مدال برنز دست یافت. بعد از سال‌ها دو برادر دیگر این بار در کشتی فرنگی به عضویت تیم المپیکی ایران درآمدند که یکی به فینال رسید، اما دیگری از رسیدن به مدال برنز المپیک بازماند.

7474