عکس؛ اضافه وزن نیمار در قایق تفریحی در تعطیلات

عکس؛ اضافه وزن نیمار در قایق تفریحی در تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پی اس جی که اخیرا با خبر ناگواری در مورد شکست تیمش در سوپرجام فرانسه مقابل لیل مواجه شده این روزها تعطیلاتش را در منطقه ایبیزا سپری می کند، آن هم در حالی که شکمش و اضافه وزنش با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، عکاسان تصاویری از نیمار را در کنار دوستانش در یک قایق تفریحی در منطقه ایبیزا در اسپانیا منتشر کرده اند. نیمار سعی می کند که سبک زندگی مفرحی را داشته باشد و تا جایی که می تواند از زندگی لذت ببرد و شاید بتوان گفت که تفریحات را مهمترین بخش زندگی اش دانست و فوتبال در اولویت بعدی برایش قرار می گیرد!

نیمار در این تصاویر به شدت با دوستانش گرم گرفته است و حتی به عکاسان پاپاراتزی با خوشرویی علامت می دهد و برایشان دست تکان می دهد چرا که به نظر می رسد که از حضور در کنارشان خوشحال است.

نیمار با تمدید با پی اس جی خیال خود را در مورد آینده اش کاملا راحت کرد و بر خلاف تابستان های اخیر با شایعاتی در مورد جدایی مواجه نیست اما در حال حاضر نمی داند که زوج طلایی او در فصل آینده چه کسی خواهد بود چرا که بحث جدایی امباپه و خرید رونالدو به شدت داغ است. نیمار همیشه رونالدو را تحسین کرده و بدش نمی آید که چالشی جدید را پیش روی خود داشته باشد و هم تیمی ستاره سرشناس پرتغالی شود.

4125