نامزد گریلیش: دختران 13 یا 14 ساله برای من آرزوی مرگ می‌کردند!

نامزد گریلیش: دختران 13 یا 14 ساله برای من آرزوی مرگ می‌کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - ساشا اتوود نامزد جک گریلیش در مورد این که چگونه در طول یورو 2020 در شبکه های اجتماعی مورد آزار قرار گرفته، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، گریلیش یکی از ستارگان تیم ملی انگلیس بود و به کشورش کمک کرد تا پس از 55 سال به فینال یک تورنمنت بزرگ برسند. کاپیتان استون ویلا در تیم انگلیس فیکس نبود اما سعی کرد که به کشورش کمک کند تا یوروی خوبی را داشته باشد اما به نظر می رسد که در این مدت نامزدش روزهای اسانی را نداشته است.  اتوود که دنبال کننده های زیادی در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام و تیک تاک دارد، افشا کرد که با تهدید مرگ علیه خودش و خانواده اش مواجه شده است. اتوود در کانال یوتیوب خود گفت:" اغراق نیست اگر بگویم که روزی 200 پیام تهدیدآمیز دریافت می کردم. هر روز پیام های زیادی دریافت می کردم. آنها می نوشتند:"امیدواریم سرطان بگیری یا بمیری" یا "امیدواریم کل خانواده ات بمیرند." یا "امیدواریم که دفعه بعدی که سوار خودرویت می شوی تصادف کنی و بمیری، امیدواریم که بعد از رفتن به ومبلی بمیری.""

اتوود می گوید که برگزاری یورو شرایط را برایش در شبکه های اجتماعی سخت تر کرده است:" در طول یورو همه چیز منفجر شد اما هرگز تصور نمی کردم که اوضاع این قدر بد باشد.  این مسئله ذهن من را منفجر می کند که چطور می شود افراد بی دلیل به دیگران توهین کنند. من همیشه شخصیت مستحکمی داشتم و به خوبی توانسته ام نظر دیگران را نادیده بگیرم اما این مسئله کلا مربوط به سطح دیگری است. این ماجرا دیوانه وار است. چرا این کارها را می کنید؟ شرم آور است. شنیده بودم که دیگران در مورد آزار در شبکه های اجتماعی صحبت می کنند اما هرگز فکر نمی کردم که این ماجرا می تواند این قدر بد باشد. مسئله ترسناک این است که خیلی از آنها دختران نوجوان هستند.  وقتی به صفحه توهین کنندگان می روم می بینم برخی از آنها دختران 13-14 ساله هستند. این خیلی ناراحت کننده است. شاید به سن و سالشان برگردد اما وقتی به این فکر می کنم که خودم زمانی در آن سن سال و سال بودم می بینم که هرگز چنین پیام هایی نمی فرستادم. فکر می کنم که اوضاع شبکه های اجتماعی به شدت مسموم شده است و حقیقتا ناراحت کننده است که می بینیم این نسل ها در حالی بزرگ شده اند که به این فکر می کنند که فرستادن چنین چیزهایی مشکلی ندارد. چرا چنین کارهایی را می کنید؟ از خودتان دلیلش را بپرسید. "

وی در ادامه صحبت هایش گفته است:" اگر از آن دست افرادی هستید که عادت دارید تا صفحات جعلی بسازید و پیام های وحشتناک به دیگران بفرستید و برای آنها آرزوی مرگ کنید یا در مورد ظاهرشان صحبت کنید، می خواهید چه چیزی به دست بیاورید؟ دوران واقعا وحشتناکی بود و من استرس زیادی داشتم. این مسئله اصلا زیبا نبود."

مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا دیگر بازیکنانی بودند که در شبکه های اجتماعی پس از فینال مورد توهین قرار گرفتند چرا که هر سه نفرشان پنالتی های خود را مقابل ایتالیا خراب کردند.

4125