علاقه لورکوزن به جذب آزمون؛ خبری که باورش سخت است

علاقه لورکوزن به جذب آزمون؛ خبری که باورش سخت است

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس برخی اخبار، پرونده انتقال سردار آزمون به بایر لورکوزن هنوز بسته نشده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که چند روز قبل رسانه معتبر کیکر آلمان از منتفی شدن حضور مهاجم ایرانی زنیت در بوندس‌لیگا خبر داده بود اما انگار هنوز احتمال این انتقال وجود دارد.

بعد از آنکه نیکولا شیرا خبرنگار مشهور ایتالیایی در صفحه توئیترش از نزدیک شدن آزمون به لورکوزن خبر داد، یک خبرنگار روس هم احتمال جدایی سردار از زنیت را تائید کرده است.

دنی آرمسترانگ در توئیتش مدعی شده که تلاش لورکوزن برای جذب آزمون ادامه دارد و گویا مهاجم زنیت با مدیران باشگاه آلمانی به توافق رسیده منتهی با توجه به اینکه او با زنیت قرارداد دارد، رضایت باشگاه روسیه‌ای برای این انتقال هم باید جلب شود و به همین دلیل مذاکرات مدیران لورکوزن و زنیت درباره آزمون ادامه دارد.

نکته قابل توجه اینکه برخی کاربران صفحه توئیتر نیکولاس شیرا، توئیت او درباره آزمون را باور نکرده و مدعی شده‌اند با توجه به آنکه لوکاس آلاریو مهاجم آرژانتینی لورکوزن، قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده، دلیلی ندارد که باشگاه آلمانی سراغ جذب مهاجم ایرانی زنیت برود.

حالا باید دید خبرهای جدید درباره سردار آزمون به نتیجه‌ای خواهد رسید یا اینکه مثل دفعات قبلی، او در زنیت به فوتبالش ادامه خواهد داد. 

1984