اشک‌های مهاجم سابق رئال مادرید در حین تمرینات پرفشار

اشک‌های مهاجم سابق رئال مادرید در حین تمرینات پرفشار

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو، مهاجم مکزیکی تیم گالکسی در تمرینات اخیرش که در حال تلاش برای ریکاوری از مصدومیت بود نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 33 ساله اخیرا برای بازگشت به فرم ایده آل خود دچار مشکل شده است. چیچاریتو فصل را در لیگ آمریکا با دبل در پیروزی تیمش مقابل اینترمیامی با نتیجه سه بر دو آغاز کرد و بعد از آن 9 گل دیگر هم در لیگ آمریکا به ثمر رساند که در مقابل نیویورک ردبولز هت تریک کرد.  چیچاریتو اما با وجود شروعی امیدبخش در فصل 22-2021 در یک ماه و نیم اخیر نتوانسته در گالکسی بازی کند چرا که دچار مصدومیت شده است.  مهاجم مکزیکی در حین گرم کردن پیش از بازی مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی دچار مصدومیت شد و سخت تلاش می کند تا به آمادگی کامل برسد و چند پست انگیزشی نیز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

حالا چیچاریتو ویدیوی نسبتا جالبی منتشر کرده است که در آن گریه می کند و مربی اش به او دلداری می دهد. چیچاریتو در توضیح این کلیپ نوشته است:" همیشه لحظات مشکلی را تجربه می کنم و در شرایط مشکلی هستیم و این به ما بستگی دارد تا نسبت به آن منفی نگر باشیم یا این که از این شرایط بهره ببریم و آن را به چشم انگیزه ای بزرگ ببینیم تا با صد در صد توانمان ظاهر شویم.  تصمیم مبنی بر ادامه دادن به خودت بستگی دارد."

هرناندز در ژانویه 2020 راهی  گالکسی شد. مهاجم سابق رئال مادرید و منچستریونایتد در آن زمان تصمیم گرفت پس از سالها حضور در لیگ های اروپایی راهی آمریکا شود.

4125