دلیلی مهم برای جدا نشدن رونالدو از یوونتوس در این تابستان

دلیلی مهم برای جدا نشدن رونالدو از یوونتوس در این تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - در این تابستان باز هم حرف و حدیث ها پیرامون کریستیانو رونالدو افزایش یافته است به طوری که برخی از رسانه ها پای پاریسن ژرمن و کیلیان امباپه را هم به این قضیه باز کرده اند و گفته اند که اگر امباپه راهی رئال مادرید شود در آن صورت رونالدو هم یوونتوس را ترک کرده و راهی به پی اس جی می رود.

به گزارش فوتبالی، اما به ادعای رومئو آگرستی، خبرنگار بین المللی سایت گل، یک دلیل مهم برای جدا نشدن کریستیانو رونالدو از یوونتوس در این تابستان وجود دارد و آن هم این است که رقمی که رونالدو به عنوان دستمزد دریافت می‌کند بسیار بالا است و با توجه به سن و سال رونالدو، تیم دیگری نمی تواند و حاضر نمی شود که چنین دستمزدی را که رونالدو اکنون در یوونتوس می گیرد و حدود سالانه 30 میلیون یورو است، به او بپردازد و به همین علت رونالدو از یوونتوس جدا نخواهد شد.

کریستیانو رونالدو در تابستان 2018 از رئال مادرید به یوونتوس رفت و اکنون وارد آخرین سال حضور خود در یوونتوس شده است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد. از زمانی که رونالدو از رئال مادرید راهی یوونتوس شده است. در تمامی تابستان ها شایعاتی مبنی بر جدایی او مطرح بوده است.

1470