پیشنهاد 100 میلیون یورویی چلسی برای لوکاکو توسط اینتر رد شد

پیشنهاد 100 میلیون یورویی چلسی برای لوکاکو توسط اینتر رد شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر پیشنهاد صد میلیون یورو به علاوه مارکوس آلونسو برای جذب روملو لوکاکو ستاره بلژیکی را رد کرد، اما هنوز چیزی تمام نشده است. 

به گزارش فوتبالی، جیانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی و اسکای اسپورت ایتالیا، اعلام کردنددر روز دوشنبه باشگاه چلسی پیشنهادی به ارزش صد میلیون یورو به اضافه مارکوس آلونسو مدافع اسپانیایی تیمش برای اینتر ارسال کرد. این پیشنهاد توسط اینتر رد شد، اما این پایان داستان نیست، زیرا به نظر می‌رسد که اینتر در آستانه تسلیم شدن است و باید بازیکنان خود را به فروش برساند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مشکلات مالی نراتزوری بر هیچ کس پنهان نیست، اما سران این باشگاه نمی‌خواهند مهم‌ترین بازیکن خود که نقش اساسی در فتح اسکودتو داشت را به فروش برسانند. اسکای اسپورت و ریپابلیکا مدعی هستند که پیشنهاد 130 میلیون یورویی اینتر را وادار به فروش می‌کند. در حال حاضر قهرمان فصل گذشته ایتالیا، تصمیم نهایی را به لوکاکو سپرده تا ببیند او چه چیز می‌خواهد. 

در حال حاضر لوکاکو هیچ تمایلی به ترک اینتر ندارد. او در ایتالیا بار دیگر به اوج رسید و فصل گذشته موفق شد بیست و چهار گل در سی و شش بازی به ثمر برساند. لوکاکو سابقه بازی در چلسی را دارد، اما در آن زمان مورد حمایت مدیران و مربی باشگاه قرار نگرفت و مجبور به ترک آبی‌های لندن شد.

4416