مدافع سابق یوونتوس: دلیخت بهترین مدافع دنیا خواهد شد

مدافع سابق یوونتوس: دلیخت بهترین مدافع دنیا خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - آندره‌آ بارزالی مدافع سال‌های نه چندان دور یوونتوس ایمان دارد که ماتیاس دلیخت مدافع هلندی، روزی به بهترین مدافع دنیا تبدیل خواهد شد و همچنین معتقد است که سران یووه باید با پائولو دیبالا تمدید کنند. 

به گزارش فوتبالی، ماتیاس دلیخت در تابستان سال 2019 پس از شایعات فراوان، سرانجام تصمیم گرفت با مبلغ هفتاد و پنج میلیون یورو یوونتوس بپیوندد و او دلیل این انتخابش را یادگیری از مدافعین ایتالیایی همچون کیه‌لینی خطاب کرد. 

به نقل از فوتبالی، بارزالی در سال 2020 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او درباره عملکرد هم تیمی‌های سابقش بونوچی و کیه‌لینی در یورو 2020 گفت: "ما یک گروه در صفحات مجازی داریم و اسم آن را BBC گذاشته‌ایم، اما پس از قهرمانی تصمیم گرفتم که شخصا به جورجیو و لئو تبریک بگویم. خوشحالم که آن‌ها قهرمان شدند. پس از دو شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا و همچنین ناکامی در فینال یورو 2012، باید بگویم که آن‌ها لیاقت این قهرمانی را داشتند. به من اعتماد کنید، زمانی که در سن بیشتری هستید، از جام‌ها بیشتر لذت خواهید برد."

بارزالی همچنین درباره دلیخت گفت: "قطعا در چند سال آینده او بهترین مدافع دنیا خواهد شد. ماتیاس همه ابزار و کیفیت لازم برای تبدیل شدن به بهترین مدافع را دارد."

4416