کین به دنبال پیدا کردن راه فرار از تاتنهام: می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم

کین به دنبال پیدا کردن راه فرار از تاتنهام: می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام به دنبال ترک کردن این باشگاه شمال لندنی است و می‌خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، پس از گذراندن فصلی تقریبا ناامید کننده، هری کین روز دو شنبه به تمرینات باشگاه تاتنهام باز خواهد گشت. پیش از آغاز یورو 2020 اخبار و شایعاتی مبنی بر خروج کین از اسپرز به گوش می‌رسید، اما حالا بعد از وقفه یک ماهه، دوباره این شایعات اوج گرفته‌اند و حتی خود کین نیز این شایعات را رد نمی‌کند. او به همراه تاتنهام هیچ وقت به جام معتبری دست نیافته است. 

به نقل از مارکا، کین در گفت و گویی با گری نویل اسطوره باشگاه منچستریونایتد پس از پایان فصل 2020-21 گفت: "در لحظه‌ای از دوران فوتبالی‌ام قرار دارم که باید ببینم کجا هستم و می‌خواهم چه کار کنم. باید یک گفت و گوی خوب و صادقانه با رئیس باشگاه داشته باشم. می‌خواهم در بزرگ‌ترین دیدارها به میدان بروم. این فصل من مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را از داخل خانه و تلویزیون مشاهده کردم و این‌ها همان دیدارهایی است که می‌خواهم حضور داشته باشم."

اولویت اول کین گفت و گو با دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام هاتسپر است. قرارداد او در سال 2024 به پایان می‌رسد و باشگاه منچسترسیتی به شدت او را زیر نظر دارند.

4416