هامان: دورتموند بخت اول قهرمانی است اما نباید لایپزیش را دست کم گرفت

هامان: دورتموند بخت اول قهرمانی است اما نباید لایپزیش را دست کم گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - دیتمار هامان بایرن مونیخ را شانس اصلی قهرمانی بوندسلیگا در فصل آینده نمی‌ داند و معتقد است بخت دورتموند و لایپزیش برای کسب این مقام بیشتر است.

 به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اشپوکس آلمان، بایرن مونیخ در رقابت‌ های پیش‌ فصل نمایش‌ های نسبتا متزلزلی را با یولیان ناگلزمان ارائه کرده است. دیتمار هامان، هافبک سابق بایرن مونیخ در خصوص رقابت این فصل بین بزرگان بوندسلیگا می‌ گوید:

"موضوعات نامشخص زیادی در بایرن مونیخ وجود دارد. در حال حاضر بروسیا دورتموند شانس اصلی قهرمانی است اما نباید لایپزیش را دست کم گرفت. لورکوزن هم ترکیب خوبی دارد و پتانسیل زیادی در این تیم به چشم می‌ خورد. ناگلزمان و کان در کادر فنی و مدیریت بایرن مونیخ تازه کار هستند و خط دفاعی این تیم با جدایی آلابا و بواتنگ دچار چالش شده است. به همین دلیل دورتموند قهرمان خواهد شد. مارکو رزه در گلادباخ عالی بود و حالا ترکیب بهتری در اختیار دارد. او در دورتموند، ارلینگ هالند را دارد و با این بازیکن می‌ توان شانس بسیار بالایی برای قهرمانی داشت. مخصوصا حالا که برای جایگزینی سانچو هم بازیکنان بسیار خوبی پیدا کرده است."

هامان در رابطه با وضعیت بایرن مونیخ می‌ گوید:

"در خط دفاعی بازیکنانی از دست رفته‌ اند که جایگزینی ندارند. ترکیب بایرن مونیخ مثل همیشه نیست و صلابت سال‌ های اخیر را ندارد. ضمن این که بایرن مونیخ در سال‌ های گذشته بیش از حد به خود فشار آورده است؛ وقتی شما 9 بار قهرمان می‌ شوید و هر فصل برای عنوان اولی می‌ جنگید، در حقیقت انرژی ذهنی زیادی مصرف می‌ کنید. در حال حاضر، بزرگ ترین مشکل ناگلزمان، نحوه برقراری ارتباط با ستارگان بایرن مونیخ و خوشحال‌ نگه‌ داشتن آن‌ ها است."

9404