برنامه ویژه کلوپ برای آماده سازی فن دایک و گومز

برنامه ویژه کلوپ برای آماده سازی فن دایک و گومز

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی لیورپول امیدوار است بتواند دقایق بیشتری را به فن دایک و گومز بازی دهد تا این دو بازیکن در آغاز رقابت های فصل جدید به مرز آمادگی مطلوب برسند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، یورگن کلوپ به ویرجیل فن دایک و جو گومز هر فرصتی می دهد تا بتوانند در بازی مقابل نوریچ در لیگ برتر حضور داشته باشند و امیدوار است در بازی روز پنجشنبه بتواند دقایق بیشتری را برای بازی به این دو بازیکن اختصاص دهد.

فن دایک و گومز پس از از دست دادن قسمت اعظمی از رقابت های فصل گذشته به دلیل مصدومیت شدید زانو، پیگیر برنامه های آماده سازی ای هستند که به طور اختصاصی از جانب کلوپ برای آن ها در نظر گرفته شده است.

یورگن کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به فن دایک و گومز در بازی مقابل بولونیا زمان بیشتری برای بازی کردن بدهد، گفت:

"بله؛ در حال حاضر این طور به نظر می رسد. در این مورد می خواهم شفاف سازی کنم؛ ما هیچ کار اضافی انجام نمی دهیم. کمی صبر می کنیم تا بازیکنان آمادگی خود را بازیابند. ما اکنون کنار خود یک دکتر متخصص واقعی در تیم داریم که همیشه همه چیز را زیر نظر دارد. ما دقیقاً می دانیم که این دو نفر اکنون چه احساسی دارند. بدیهی است که مایل به حضور مجدد در بازی ها هستند. گاهی اوقات ما ویرجیل و جو را با هم تعویض می کنیم تا فشار زیادی را متحمل نشوند، اما به طور کلی به نظر می رسد حالشان رو به بهبودی کامل است. این که روز پنجشنبه چند دقیقه بازی کنند را من الان نمی دانم اما چیزی که قطعی است، این است که به طور قطع دقایقی بازی خواهند کرد."

فن دایک از زمانی که در دربی مرسی ساید مقابل اورتون در 17 اکتبر 2020 حاضر بود، در هیچ رقابتی برای قرمزها به میدان نرفته است. گومز هم فقط یک ماه بیشتر از همتای هلندی خود دوام آورد و فصل برای او به دلیل مصدومیت حین بازی برای تیم ملی انگلستان به پایان رسید.

9404