ژاوی: وقتی بازیکنی از رئال مادرید به تیم ملی دعوت نشود، باید منتظر انتقادها بود

ژاوی: وقتی بازیکنی از رئال مادرید به تیم ملی دعوت نشود، باید منتظر انتقادها بود

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز معتقد است که تصمیم لوییس انریکه مبنی بر عدم حضور بازیکنان رئال مادرید در ترکیب تیم ملی اسپانیا در مسابقات یورو 2020، دلیل اصلی انتقاداتی است که به او و تیمش وارد شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا، ژاوی هرناندز، هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در گفتگویی با رسانه ها و شبکه های تلویزیونی، راجع به موضوعاتی مانند وضعیت تمدید قرارداد لیونل مسی با آبی اناری ها و شرایط تیم ملی اسپانیا صحبت کرد.

ژاوی در قسمتی از این مصاحبه گفت:

"در خصوص وضعیت تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسا، خواهیم دید که وضعیت چگونه پیش می رود. من احساس می کنم که مسی در بارسلونا خوشحال است. شواهد حاکی از این است که او قراردادش را تمدید می کند و معتقدم که او لیاقت آن را دارد. بارسلونا به لئو نیاز دارد و لئو هم به بارسلونا نیاز دارد و چند روز دیگر این اتفاق می افتد و قراردادش تمدید می شود. او به دنبال خوشحالی است و در بارسلونا حال خوشی دارد. من مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد و مسی در بارسا می ماند."

در ادامه این گفتگو، ژاوی از پدری، هافبک بازیکن 18 ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تمجید کرد و عملکرد او را در مسابقات یورو 2020 مناسب دانست:

"بیش از هر چیز، سن پدری بود که توجه مرا جلب کرد. به عنوان یک جوان 18 ساله، من را شگفت زده کرد. او نشان داد که در کلاس بالایی قرار دارد و بازیکن باهوش و با کیفیتی است که بینش وسیعی در زمین مسابقه دارد. او یک استعداد ناب است و باید از او مراقبت شود."

ژاوی در ادامه اظهار داشت که از انتقاداتی که نسبت به تیم ملی اسپانیا در طول مسابقات یورو شنیده، تعجب نکرده است:

"به نظر من آن چه اتفاق می افتد طبیعی است، زیرا محیط کاری در فوتبال اسپانیا بسیار بسته است و فضای رسانه ای و ارتباط کمی بین مطبوعات و تیم ملی وجود دارد." بنابراین کسب جام با اسپانیا دشوارتر است، اما ما این کار را کردیم. اگر سرمربی تیم ملی از بازیکنان رئال مادرید دعوت به عمل نیاورد، در این صورت کار بسیار دشوارتر است و مسلما سیل انتقادات سرازیر می شود و شما به عنوان مربی تیم ملی، باید بدانید چگونه آن ها را بپذیرید و با آن کنار بیایید."

9404