نوستالژی؛ زمانی که مارادونا به لیونل مسی تمرین می‌داد

نوستالژی؛ زمانی که مارادونا به لیونل مسی تمرین می‌داد

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا در اواخر سال 2020 میلادی در گذشت و بدی ترتیب آرژانتینی ها یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ فوتبال خود را از دست دادند، کسی که لیونل مسی همواره از او به خوبی یاد کرده است و مارادونا را یکی از الگو های خود دانسته است.

به گزارش فوتبالی، اما دیگو مارادونا در دورانی سرمربی تیم ملی آرژانتین بود و در همان دوران فرصت کار کردن با لیونل مسی و تمرین دادن به او را داشت و در همان مدت به خوبی با لئو مسی و روحیات و توانایی های او آشنا شد.

دیگو آرماندو مارادونا در سال 2008 هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده گرفت تا بتواند تیم ملی کشورش را برای رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی آماده کند و بالاخره به ناکامی های طولانی مدت آرژانتین پایان بدهد اما چنین اتفاقی رخ نداد. تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2010 عملکرد ضعیفی داشت و با شکست تحقیر آمیز مقابل آلمان از دور رقابت ها کنار رفت و مربیگری مارادونا هم در آرژانتین پایان پذیرفت.

اکنون پس از گذشت 11 سال از آن زمان، مارادونا درگذشته است و تیم ملی آرژانتین هم پس از مدت هایی بسیار طولانی و ناکامی های فراوان بالاخره توانسته است در رقابت های کوپا آمه ریکا به قهرمانی رسیده و لیونل مسی یک جام ملی را به دست بیاورد. مسی پس از درگذشت مارادونا همواره از او یاد کرده و حتی در یکی از بازی ها پیراهنی ویژه برای مارادونا پوشیده بود که پس از گلزنی برای خوشحالی بعد از گل آن را به نمایش گذاشت.

1470