پاداش ویژه رئال مادرید برای امباپه در صورت عدم تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی

پاداش ویژه رئال مادرید برای امباپه در صورت عدم تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که قضیه اختلافات میان رئال مادرید و پاریسن ژرمن که در جریان سوپرلیگ اروپا ایجاد شد، اکنون به بحث کیلیان امباپه هم کشیده می شود و رابطه این دو باشگاه قرار است که به سمت تیرگی حرکت کند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه به عنوان یکی از ستارگان حال و آینده جهان فوتبال که بسیاری معتقدند که قرار است به زودی تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شده و فاتح توپ طلا شود، مدت ها است که مد نظر رئال مادرید قرار دارد. طبق اخبار و شایعات مختلفی که در رسانه ها و به خصوص توسط خبرنگارانی که نزدیک به فلورنتینو پرز هستند منتشر شده، رئیس باشگاه رئال مادرید می خواهد تلاش خود را به کار ببندد تا در همین ماه آگوست و تا قبل از انتهای پنجره نقل و انتقالاتی، امباپه را به رئال مادرید بیاورد.

اما به گفته روزنامه مارکا اگر چنین اتفاقی نیفتد و رئال مادرید نتواند کیلیان امباپه را در همین تابستان به خدمت بگیرد، یک اتفاق ویژه رخ خواهد داد و آن هم این است که با توجه به وارد شدن امباپه به آخرین سال قراردادش با پی اس جی، رئال مادرید یک پاداش 40 میلیون یورویی برای امباپه تعیین می کند که او قراردادش را با پی اس جی تمدید نکند و پس از آن به طور رایگان و به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شود.

1470