4 کار مهم بارسلونا در فاصله یک ماه مانده به پایان نقل و انتقالات

4 کار مهم بارسلونا در فاصله یک ماه مانده به پایان نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی دقیقا یک ماه دیگر بسته می شود و تیم های مختلف اروپایی در این مدت باید هر خرید و فروش و به طور کلی برنامه ای دارند، به اجرا در بیاورند چرا با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دیگر امکان انجام هیچ تغییراتی در خصوص ترکیب تیم ها و بازیکنان حاضر در یک تیم نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اما بارسلونا در این تابستان به طور کلی نسبتا فعال ظاهر شده است و سعی کرده که تیم خود را تقویت کند تا بتواند از کابوس هایی که در فصل گذشته در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برایش پیش آمد، فاصله بگیرد. بارسلونا در این تابستان با ریاست خوان لاپورتا، چهار بازیکن شامل سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا، امرسون و ممفیس دپای را به خدمت گرفته است اما هنوز 4 کار مهم وجود دارد که آبی و اناری ها در این مدت باید انجام دهند.

این 4 وظیفه مهم بارسلونا عبارتند از: تمدید قرارداد با لیونل مسی، رد کردن و فروختن بازیکنانی که در لیست فروش هستند و عملا در بارسا بلا استفاده هستند، کاهش دستمزد بازیکنان تیم، تعیین تکلیف بعضی از بازیکن‌های تیم، که مازاد نیستند اما دستمزد سنگین آن ها مانع از تمدید قرارداد مسی شده است مثل آنتوان گریزمن.

این 4 کار مهم به گونه ای به هم تنیده شده اند و همه آن ها به هم ربط دارند و از طرفی به تمدید قرارداد با لیونل مسی و بهبود اوضاع مالی بارسلونا برای انجام این کار مربوط می شوند.

1470