مهلت فعال کردن بند آزادسازی در قرارداد مارتینس به اتمام رسیده است

مهلت فعال کردن بند آزادسازی در قرارداد مارتینس به اتمام رسیده است

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال و اتلتیکو مادرید همچنان به جذب لائوتارو مارتینس از اینتر علاقه دارند اما فرصت مشتریان برای فعال کردن بند آزادسازی موجود در قرارداد این مهاجم آرژانتینی با نراتزوری به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مدیران اینتر ناگزیرند که هزینه های باشگاه را کاهش دهند و حقوق بازیکنان خود را هم متعادل کنند؛ در همین راستا، اینتر پیش از این نیز اشرف حکیمی را با مبلغ 71 میلیون یورو به پاریسن ژرمن فروخته است.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر و بپه ماروتا، یکی از مدیران این باشگاه جدایی لائوتارو مارتینس، ستاره نراتزوری را در تابستان امسال رد کرده اند اما آرسنال و اتلتیکو مادرید به دنبال این مهاجم هستند.

ملی پوش آرژانتینی می گوید قراردادش در ژوئن 2023 به پایان می رسد و نراتزوری در حال مذاکره برای تمدید طولانی مدت قرارداد این بازیکن خود هستند اما هنوز به توافق نرسیده اند.

اگر چه باشگاه آرسنال انگلیس نیز به مهاجم نراتزوری علاقه مند است اما این بازیکن، اینتر را فقط برای انتقال به یک تیم اسپانیایی ترک می کند؛ همان گونه که در سال گذشته نیز مرتبا به تیم بارسلونای اسپانیا نزدیک و مرتبط بود.

لائوتارو در قرارداد خود با اینتر، بند آزادسازی 111 میلیون یورویی دارد اما طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، مهلت فعال سازی این بند طبق قرارداد در ماه ژوئیه به پایان رسیده است. در واقع، فقط در دو هفته اول ماه ژوئیه می توان برای فعال کردن بند آزادسازی این بازیکن اقدام کرد. بنابراین هر باشگاهی که تمایل به جذب لائوتارو دارد، ابتدا باید با باشگاه اینتر مذاکره کند و طبق اعلام مدیران نراتزوری، قیمت درخواستی آن ها برای این بازیکن حدود 80 تا 90 میلیون یورو خواهد بود.

9404