یوونتوس و تاتنهام به دنبال جذب مدافع صربستانی فیورنتینا

یوونتوس و تاتنهام به دنبال جذب مدافع صربستانی فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود مدیران تاتنهام و یوونتوس به نیکولا میلنکوویچ از فیورنتینا علاقه دارند و این بازیکن می تواند تابستان امسال از آرتمیو فرانکی جدا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مدیران فیورنتینا در تلاشند تا نیکولا میلنکوویچ، مدافع صربستانی تیم خود را حفظ کنند چون طبق گزارش های واصله، یوونتوس به این بازیکن بنفش ها علاقمند بوده و پیگیر شرایط جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستان جاری است.

اما بانوی پیر برای کسب موفقیت در این پروژه نقل و انتقالاتی، به احتمال زیاد می بایست با تاتنهام و فابیو پاراتیچی رقابت کند؛ زیرا در صورت عدم توافق تیم انگلیسی با آتالانتا بر سر انتقال کریستین رومرو، گزینه بعدی تاتنهامی ها همین مدافع 23 ساله فیورنتینا خواهد بود که بازیکن مورد علاقه بیانکونری هم هست. رسانه های ایتالیایی معتقدند که باشگاه انگلیسی، نیکولا میلنکوویچ را به عنوان یک بازیکن کاملا مناسب در صورت به نتیجه نرسیدن در انعقاد قرارداد رومرو هدف قرار داده است.

نیکولا میلنکوویچ در ژوئیه 2017 از باشگاه پارتیزان بلگراد وارد شهر فلورانس ایتالیا شد و طی آن، قراردادی 5 ساله با فیورنتینا امضا کرد؛ اما این بازیکن صرب تبار هم اکنون در حال ورود به آخرین سال قرارداد خود با ویولا است.

فیورنتینا امیدوار است قرارداد میلنکوویچ را تمدید کند اما ممکن است در تابستان امسال، ناچار به فروش این بازیکن در ازای دریافت پول نقد شود زیرا به هر ترتیب این اتفاق قطعا نسبت به از دست دادن این مدافع میانی به صورت آزاد و رایگان در سال آینده، گزینه بهتری خواهد بود.

نیکولا میلنکوویچ 28 بازی ملی برای صربستان انجام داده و از زمان ورود به فلورانس نیز 133 بار برای ویولا به میدان رفته که در این بازی ها، موفق شده 11 گل هم به ثمر برساند.

9404