گزینه های سولشر برای جانشینی پوگبا در منچستریونایتد مشخص شد

گزینه های سولشر برای جانشینی پوگبا در منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود در صورت خروج پل پوگبا از منچستر یونایتد در تابستان امسال، این باشگاه سه جانشین ایده آل برای مرد فرانسوی در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستر یونایتد اکنون وارد ماه های پایانی قرارداد خود در اولدترافورد شده است و گفته می شود که فرصت تمدید حضورش در جمع شیاطین سرخ را رد کرده است. پیش از هر گونه اقدام رسمی باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه به منظور جذب پل پوگبا، یونایتد ممکن است برای فروش این بازیکن ملی پوش در هفته های آینده تحت فشار قرار گیرد و در صورت نهایی شدن این انتقال، یک جای خالی در خط میانی این تیم باقی بماند و همین موضوع، باعث ایجاد اختلال در افکار تاکتیکی اوله گونر سولشر شود. برای مقابله با این مشکل، سرمربی نروژی یونایتد یک راه حل بدین ترتیب اندیشیده است که اگر پوگبا راهی پارک دو پرنس شود، سولشر می خواهد با یکی از گزینه هایی مانند اداردو کاماوینگا از رن، سائول نیگس از اتلتیکو مادرید یا روبن نوس از ولورهمپتون قرارداد ببندد.

با این حال، تصور می شود که لیورپول حاضر است با پیشنهادی چهل و یک میلیون پوندی برای سائول، اتلتیکو را محک بزند؛ ضمن این که منچستری ها بر این باورند که کاماوینگا، انتقال به لالیگای اسپانیا را ترجیح خواهد داد.

البته رئال مادرید نیز پیش از این به دنبال جذب پل پوگبای فرانسوی بوده و گفته می شود فلورنتینو پرز، رئیس کهکشانی ها هنوز امیدوار است که بتواند این بازیکن سابق یوونتوس را به سانتیاگو برنابئو منتقل کند.

9404