ناکامی دوباره پاریسن ژرمن مقابل لیل؛ سوپرجام فرانسه در دستان تیم شگفتی‌ساز

ناکامی دوباره پاریسن ژرمن مقابل لیل؛ سوپرجام فرانسه در دستان تیم شگفتی‌ساز

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار سوپرجام فرانسه، لیل موفق شد با نتیجه یک بر صفر پاریسن ژرمن را شکست دهد تا بدین ترتیب پی اس جی باز هم در مقابل لیل ناکام باشد و پس از اینکه در فصل گذشته لیل توانسته بود بالاتر از پی اس جی قهرمان لیگ فرانسه شود، اکنون سوپرجام فرانسه را هم از چنگ پاری سن ژرمن در بیاورد.

به گزارش فوتبالی، البته در این بازی سرمربی پاریسن ژرمن سعی کرده بود که از ترکیب بازیکنان جوان تر خود و کسانی که کمتر به آن ها بازی می رسد استفاده کند و بسیاری از بازیکنان اصلی خود مثل نیمار و امباپه را در اختیار نداشت اما در هر صورت عملکرد پاریسی ها در این بازی جالب نبود و کیلور ناواس در این بازی یک گل دریافت کرد و پی اس جی با همان یک گل شکست خورد.

گل لیل در دقیقه 45 توسط شکا روی پاس بوراک ایلماز به ثمر رسید و جالب اینکه بازیکنی مثل ایلماز در رقابت های یورو 2020 به همراه تیم ملی ترکیه عملکرد افتضاحی داشته است اما اکنون در سوپرجام فرانسه، مقابل پی اس جی درخشان ظاهر شد.

فصل گذشته برای پاریسن ژرمن فصل جالبی نبود و آن ها نتوانستند به موفقیت خاصی دست یابند و تنها جام حذفی را بردند. شروع این فصل هم برای آن ها با از دست رفتن سوپرجام همراه بود. باید دید که پی اس جی در فصل پیش رو به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470