مدافع سابق منچسترسیتی: دیاس می‌تواند روزی کاپیتان سیتی شود

مدافع سابق منچسترسیتی: دیاس می‌تواند روزی کاپیتان سیتی شود

پایگاه خبری فوتبالی - ریچارد دان مدافع سابق منچسترسیتی به تمجید از روبن دیاس مدافع پرتغالی پرداخت و معتقد است که او می‌تواند روزی کاپیتان سیتی شود. 

به گزارش فوتبالی، تابستان سال گذشته روبن دیاس با مبلغ 65 میلیون یورو از بنفیکا به منچسترسیتی ملحق شد و در اولین فصل حضورش در اتحاد بسیار درخشان ظاهر شد و خیلی سریع به یکی از مهره‌های قابل اعتماد پپ گواردیولا تبدیل گشت. او به همراه جان استونز زوج محکمی را در قلب دفاعی سیتی شکل دادند و موفق شدند تا بهترین رکورد دفاعی را به نام خود ثبت کنند. دیاس در اولین فصل حضورش موفق به قهرمانی در لیگ برتر و همچنین نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد و نامش نیز در بین کاندیداهای بهترین بازیکن فصل لیگ برتر نیز قرار گرفت. 

ریچارد دان درباره دیاس به وبسایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت: "او بی صبرانه منتظر شروع فصل است و می‌خواهد به عملکرد خوبش و همچنین پیشرفتش ادامه دهد، زیرا هیچ مدافعی در فصل گذشته در حد و اندازه‌های دیاس ظاهر نشد. او در حال حاضر احساس راحتی می کند و می‌تواند به بهبود نقاط ضعفش فکر کند. خیلی مهم است که او فصل را خوب شروع کند و به همان روند فصل گذشته‌اش ادامه دهد."

4416