هدف اصلی ژوزه مورینیو در آرسنال ماندنی شد

هدف اصلی ژوزه مورینیو در آرسنال ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال تائید کرد که انتقال گرانیت ژاکا هافبک سوئیسی به باشگاه آ اس رم منتفی شد و او فصل آینده در ورزشگاه امارات توپ خواهد زد. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای پنجره نقل و انتقال تابستانی ژوزه مورینیو و باشگاه رم علاقه خود را به گرانیت ژاکا اعلام کردند و حتی این هافبک سوئیسی نیز قصد همکاری با سرمربی سابق رئال مادرید و منچستریونایتد را داشت، اما جالوروسی نتوانست با مبلغ مورد نظر توپچی‌ها موافقت کند و به همین دلیل هافبک سابق بروسیا مونشن گلادباخ فصل بعد در آرسنال خواهد بود. آرسنال درخواست 20 میلیون یورو کرده بود، اما رم مایل نبود تا بیشتر از 12 میلیون یورو پرداخت کند.

به نقل از سایت گل، عصر امروز دو تیم آرسنال و چلسی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی‌های لندن با حساب 2-1 به پیروزی رسیدند.  آرتتا پس از پایان بازی درباره وضعیت ژاکا گفت: "گرانیت با ما خواهد ماند. او یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب ماست."

در دیدار دوستانه امروز توماس پارتی در دقیقه چهل مصدوم شد و جای خود را به ژاکا داد. آرتتا در این باره نیز گفت: "در حال حاضر وضعیت او خوب به نظر نمی رسد، زیرا نتوانست به بازی ادامه دهد و احساس درد می‌کرد."

4416