عکس؛ ادامه خوش‌گذرانی مسی و سوارز در ایبیزا

عکس؛ ادامه خوش‌گذرانی مسی و سوارز در ایبیزا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و لوئیس سوارز علی‌رغم اینکه سوارز در تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد و سال پیش را در کنار مسی نبود، اما همچنان دو دوست بسیار صمیمی هستند که از نظر خانوادگی هم با هم ارتباط دارند و اکنون در تعطیلات هم با هم هستند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از اینکه در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 به قهرمانی رسید، تعطیلات خود را آغاز کرد. مسی در ابتدا به میامی در آمریکا رفت و پس از آن راهی دومینیکن شد و اوقات خوشی را هم در کنار همسرش در آنجا سپری کرد. مسی پس از آن اکنون در کنار لوئیس سوارز در ایبیزا است. جزیره ای مدیترانه ای در جنوب اسپانیا که محلی دیدنی برای تعطیلات و تفریح است.

مسی و سوارز در بارسلونا تبدیل به دو دوست بسیار صمیمی شدند و رفاقت آن ها دنباله دار باقی ماند به طوری که می بینیم این دو همچنان با هم هستند و تصمیم گرفتنه اند که در انتهای تعطیلات در ایبیزا به هم ملحق شوند.

مسی هنوز قراردادش را با بارسلونا به طور رسمی تمدید نکرده است و به نظر می رسد که این اتفاق به زودی قرار است رخ بدهد. از سویی لوئیس سوارز که فصل گذشته به همراه اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد همچنان از امید های اصلی این باشگاه در خط حمله است.

1470