مقایسه خریدهای بارسلونا با پاریسن ژرمن؛ 3 خرید رایگان برای هر دو تیم!

مقایسه خریدهای بارسلونا با پاریسن ژرمن؛ 3 خرید رایگان برای هر دو تیم!

پایگاه خبری فوتبالی - تقریبا نیمی از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سپری شده است و تیم های مختلف اروپایی برخی از بازیکنان مد نظر خود را جذب کرده اند و آن بازیکنانی را هم که دیگر نیازی به آن ها نداشته اند، به فروش رسانده اند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با ریاست خوان لاپورتا، از تیم هایی بود که نسبتا در این تابستان فعال ظاهر شد و سعی کرد که ضعف هایی که در فصل گذشته داشته است را با انجام خرید های مد نظر خود جبران کند. البته لاپورتا پیش از فرارسیدن تابستان بسیاری از خرید ها را قطعی کرد و با باز شدن پنجره تنها انتقال ها صورت پذیرفت.

بارسلونا تاکنون 4 بازیکن را جذب کرده است که سه تای آن به صورت رایگان بوده است. بارسا در این تابستان آگوئرو، دپای، اریک گارسیا و امرسون رویال را جذب کرده است که در میان این بازیکن ها تنها امرسون با مبلغ 9 میلیون یورو به بارسلونا پیوسته است و سایر بازیکنان به صورت انتقال رایگان به بارسا رفته اند.

پاریسن ژرمن هم تابستان فعالی را داشته است و بازیکنان بزرگی را جذب کرده است و به نظر می رسد که پی اس جی برای رسیدن به رویای دیرینه خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به خوبی خود را تقویت کرده است.

پاریسی ها در این تابستان، واینالدوم، اشرف حکیمی، دوناروما و سرخیو راموس را جذب کرده اند که در این میان تنها برای جذب حکیمی 63 میلیون یورو هزینه کرده اند و بقیه بازیکنان را به صورت انتقال آزاد خریداری کرده اند.

1470