حمایت آلگری از هافبک ولزی: رمزی بازیکن بسیار مهمی برای ماست

حمایت آلگری از هافبک ولزی: رمزی بازیکن بسیار مهمی برای ماست

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیان آلگری سرمربی جدید یوونتوس از آرون رمزی هافبک ولزی تیمش حمایت و او را بازیکن مهمی برای بیانکونری خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، در زمان پیوستن رمزی به یوونتوس، رسانه‌ها و طرفداران این باشگاه از او توقعات زیادی داشتند، اما هافبک سابق آرسنال اکثرا درگیر مصدومیت‌های جزئی می‌شد و نمی‌توانست توانایی‌های خود را اثبات کند. این هافبک سی ساله در فصل گذشته تنها بیست و دو بار برای بانوی پیر به میدان رفت و در مدت اخیر نیز شایعه‌هایی مبنی بر بازگشت او به لیگ برتر انگلیس و همچنین پیشنهاد تاتنهام به او، به گوش می‌رسید. 

به نقل از سایت گل، آلگری هنوز معتقد است که این هافبک سی ساله هنوز می‌تواند سرنوشت خود را در آلیانز استادیوم به سود خودش تغییر دهد. سرمربی سابق میلان در گفت و گویی با اسپورت مدیاست درباره معاوضه پیانیچ و رمزی گفت: "این را نمی‌دانم. باشگاه این کارها را پیگیری می‌کند. ما هر روز صحبت می‌کنیم و رمزی بازی بسیار خوبی در دیدار دوستانه برابر مونزا به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم او در پست جدیدش خیلی برای مفید باشد. من به پیانیچ درود می‌فرستم، زیرا چهار سال در کنار هم کار کردیم. او در حال حاضر بازیکن بارسلوناست و ما بازیکنان مستعدی در ترکیب داریم. فکر می‌کنم که رمزی بتواند در پست روبروی مدافعین بسیار بدرخشد."

4416