طرح؛ سانچو، رونالدوی جدید منچستر یونایتد؟

طرح؛ سانچو، رونالدوی جدید منچستر یونایتد؟

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو در این تابستان از دورتموند راهی منچستریونایتد شده است و بدین ترتیب فصل آینده را در میان شیاطین سرخ توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، حرف و حدیث های زیادی از تابستان گذشته مبنی بر انتقال جیدون سانچو به منچستر یونایتد مطرح بود و این ستاره انگلیسی در نهایت در این تابستان به منچستر یونایتد پیوست.

بسیاری این بازیکن را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند و معتقدند که سانچو می تواند رونالدوی انگلیس شود. او در دورتموند عملکرد خوبی داشته است و اکنون در 21 سالگی راهی منچستریونایتد شده و باید دید که در جمع شیاطین سرخ به چه شکل عمل خواهد کرد.

کریستیانو رونالدو در سال 2003 از اسپورتینگ پرتغال راهی منچستر یونایتد شده بود، او در جمع شیاطین سرخ و زیر نظر فرگوسن مسیری فوق العاده را طی کرد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شد و پس از آن راهی رئال مادرید شد. اکنون در منچستریونایتد برخی نگاه ها به جیدون سانچو هم مثل کریستیانو رونالدو است و انتظار دارند که او هم بتواند همین مسیر را طی کند.

در این طرح جالب می بینیم که در حالی که سانچو به یک آینه نگاه می‌کند، کریستیانو رونالدو را با لباس منچستر یونایتد در آن می بینید.

1470