اینتر پیشنهاد سیمئونه برای ملی پوش آرژانتینی را رد کرد

اینتر پیشنهاد سیمئونه برای ملی پوش آرژانتینی را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود اینتر پیشنهاد 50 میلیون یورویی اتلتیکو مادرید برای لائوتارو مارتینس را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو مارتینس آرژانتینی متوقف شده است و کارشناسان در ایتالیا معتقدند که اینتر فروش این بازیکن در همین تابستان را غیر محتمل نمی داند.

لائوتارو در ژوئیه 2018 از راسینگ کلوب آرژانتین به اینتر آمد و از آن زمان خود را به عنوان یکی از اعضای مهم تیم نراتزوری معرفی کرد و همکاری خوبی با روملو لوکاکو در خط حمله این تیم ایتالیایی ایجاد کرد. این بازیکن 23 ساله یکی از اعضای اصلی اینتری بود که اولین اسکودتوی خود را پس از 11 سال به دست آورد اما خداحافظی احتمالی لائوتارو می تواند یکی از انتقالاتی باشد که در تابستان امسال رخ داده است.

سیمونه اینزاگی، جانشین آنتونیو کونته در راس کار شده است و در صورت جدایی مارتینس آرژانتینی، از خواکین کورئا به عنوان جانشین احتمالی او نام برده شده است.

طبق گزارش توتو اسپورت، اتلتیکو مادرید پیشنهادی به ارزش 50 میلیون یورو برای این مهاجم که 49 گل در 132 بازی برای اینتر به ثمر رسانده، ارائه کرده است. همچنین این روزنامه فاش می کند که اینتر اولین پیشنهاد این تیم لالیگایی را رد کرده و مبلغ 90 میلیون یورو را برای این بازیکن آرژانتینی تعیین کرده است. ولی بر اساس همین گزارش، احتمالا نراتزوری می تواند به این بازیکن اجازه دهد تا با قراردادی بین 70 تا 80 میلیون یورو از این تیم جدا شود.

لائوتارو در سال های اخیر با انتقال به بارسلونا ارتباط زیادی داشت اما از سوی لیگ برتر انگلیس نیز مورد توجه قرار گرفت و از چلسی و آرسنال به عنوان خواهان احتمالی او نام برده شده است.

9404