سوال روز؛ مقصد نکونام بعد از فولاد خوزستان کجاست؟

سوال روز؛ مقصد نکونام بعد از فولاد خوزستان کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف ادامه همکاری جواد نکونام با فولاد خوزستان چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قبل از بازی فولاد مقابل پدیده رسانه باشگاه فولاد از جلسه جواد نکونام با اعضای هیات مدیره این باشگاه و ارائه برنامه توسط سرمربی فولاد خبر داده بود اما نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی با پدیده اعلام کرد که بعید است فصل آینده سرمربی فولاد باشد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در گفت و گوی امروزش با خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که قرار است فردا جلسه دیگری با نکونام یا وکیلش داشته باشد تا صحبتهای نهایی نکونام را بشنود منتهی برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که احتمال جدایی نکونام از فولاد بیشتر از احتمال ادامه همکاری او با باشگاه اهوازی است.

در شرایطی که احتمال جدایی سعید آذری از فولاد هم وجود دارد( او گفته شاید به خاطر مشکلات خانوادگی از فولاد برود) گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد احتمالی نکونام شروع شده است.

دیروز یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شد که شاید نکونام به تبریز برود و سرمربی تراکتور شود منتهی باشگاه تبریزی با فراز کمالوند به توافق رسید و حالا از ذوب آهن که این فصل نتایج خوبی در لیگ نگرفت، به عنوان مقصد نکونام در صورت جدایی از فولاد نام برده می‌شود.

فعلا که تمام تمرکز نکونام روی بازی با ملوان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است و باید دید آینده همکاری او با فولاد چگونه رقم خواهد خورد اما در هر حال اینکه نکونام فصل آینده در فولاد بماند، احتمالی بعید به نظر می رسد.

9697