کسیه آماده بازگشت به میلان: مفتخرم که نماینده کشورم در المپیک بودم

کسیه آماده بازگشت به میلان: مفتخرم که نماینده کشورم در المپیک بودم

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک کسیه آماده است تا قبل از آغاز رقابت های فصل جدید سری آ به میلان بازگردد و انتظار می رود در اسرع وقت قرارداد جدیدی با روسونری امضا کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریات ایتالیایی، فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان بعد از پایان کار تیم ملی فوتبال المپیک کشورش در توکیو، به ایتالیا بازمی گردد تا تمرینات خود را برای فصل جدید با روسونری آغاز کند و برای تمدید قرارداد با میلانی ها اقدام کند.

کسه بلافاصله پس از باخت تیم امید ساحل عاج مقابل اسپانيا در مرحله يک چهارم نهايی فوتبال المپيک توکیو 2020 بازمی گردد و آماده است تا بدون گذراندن هيچ گونه تعطيلات اضافی، تمرينات خود را با میلان آغاز کند. کسیه پس از حذف تیم کشورش مقابل لاروخا در المپیک، در صفحه شخصی خود در رسانه های اجتماعی نوشت:

"افتخار من این بود که نماینده کشورم در المپیک باشم."

این هافبک ساحل عاجی که در ژوئیه 2017 از آتالانتا به میلان آمد، اعلام کرد که می خواهد مادام العمر در میلان بماند و انتظار می رود هفته آینده با روسونری تمدید کند. قرارداد فعلی این بازیکن 24 ساله در ژوئن 2022 به پایان می رسد و میلان امیدوار است با تمدید این قرارداد، از انتقال رایگان این بازیکن در تابستان آینده جلوگیری کند؛ زیرا جانلوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو هر دو به عنوان بازیکن آزاد و طی انتقالی رایگان، امسال میلان را ترک کردند. دوناروما به پاریسن ژرمن فرانسه و چالهان اوغلو به رقیب همشهری میلان یعنی اینتر پیوستند که طبق گزارشات رسانه ها، نراتزوری وضعیت کسیه را نیز زیر نظر داشته اند.

9404