تصاویر؛ گزینه خرید جدید مالدینی برای میلانی ها کیست؟

تصاویر؛ گزینه خرید جدید مالدینی برای میلانی ها کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از شکست میلان در رقابت با یوونتوس بر سر جذب کایو ژرژ، به نظر می رسد پائولو مالدینی یک گزینه جایگزین جوان دیگر به نام رندال کولو موئانی را مد نظر دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، به نظر می رسد کایو ژرژ که یکی از اهداف نقل و انتقالاتی میلان بود، در این تابستان سانتوس را به مقصد یوونتوس ترک خواهد کرد و یا این که در ژانویه به صورت آزاد شده و به بیانکونری می پیوندد. هر چند گزارشات ضد و نقیضی وجود دارند که حکایت از اتمام قرارداد بازیکن در پایان سال 2022 می کنند نه 2021 و به همین دلیل است که باشگاه سانتوس برای این بازیکن جوان، درخواستی 15 میلیون یورویی دارد.

با تمام این اوصاف، پائولو مالدینی یک گزینه جایگزین جوان دیگر به نام رندال کولو موئانی در اختیار دارد؛ یک مهاجم جوان 22 ساله که محصول آکادمی نانت فرانسه است. او نخستین بازی خود را در سنین نوجوانی در نوامبر 2018 تجربه کرد اما در دسته سوم لیگ فرانسه که به صورت قرضی حضور داشت؛ جایی که او فرصت بازی منظم و بیشتری داشت. او در آن جا پس از گذراندن یک فصل خوب، به لیگ یک فرانسه بازگشت و موفق شد توجه باشگاه های مهم اروپایی از جمله میلان را به خود جلب کند. میلان می تواند از این برتری که او هم تیمی سابق تاتاروشانو در باشگاه نانت (فصل 19-2018) است، به نفع خود استفاده کند. همچنین پیر کالولو، مدافع فرانسوی میلان که همراه با رندال در المپیک توکیو نیز حضور دارد.

ارزش رندال کولو موئانی حدود 10 میلیون یورو برآورد شده است اما قرارداد بازیکن در ژوئن 2022 به پایان می رسد و بنابراین می توان انتظار داشت باشگاه نانت فرانسه با مبلغی کمتر راضی به فروش شود تا این که او را در آینده ای نزدیک به صورت رایگان از دست بدهد.

در رابطه با مشخصات رندال کولو موئانی به عنوان یک فوتبالیست، می توان به این نکته اشاره کرد که او یک مهاجم مدرن با قدرت بدنی بالا محسوب می شود که در دوئل ها و استارت های انفجاری مهارت دارد و همچنین می توان از او به عنوان یک وینگر نیز استفاده کرد. کسانی که طی سال های اخیر سرمربی او بوده اند، از خودخواه نبودن این بازیکن صحبت کرده اند و این که او فقط به گلزنی فکر نمی کند بلکه جهت ساخت موقعیت برای هم تیمی هایش نیز تلاش می کند.

9404