کولوسفسکی: از آلگری چیزهای بسیار زیادی یاد می گیرم

کولوسفسکی: از آلگری چیزهای بسیار زیادی یاد می گیرم

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر سوئدی یوونتوس تلاش می کند تا اسکودتو را به تورین بازگرداند و می گوید تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری، هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، دیان کولوسفسکی، ملی پوش سوئدی یوونتوس شب گذشته در مسابقه دوستانه و تدارکاتی این تیم که با پیروزی دو بر یک بانوی پیر مقابل مونزا به پایان رسید، گلزنی کرد و از شروع مثبت و خوبی که در شروع کار با بیانکونری داشت، ابراز خوشحالی کرد.

کولوسفسکی در پایان این دیدار تدارکاتی به رسانه های ایتالیایی گفت:

"شروع بسیار خوب در ابتدای هر فصل، بسیار مهم است. ما سخت کار کردیم؛ انجام اولین بازی دوستانه به این شکل آسان نیست. ما برنده شدیم و این مهم بود."

کولوسفسکی گفت که در حال یادگیری از سرمربی جدید باشگاه است که در ابتدای تابستان جاری، جانشین آندره آ پیرلو شد. وینگر سابق پارما امیدوار است که اتفاقات تلخ و نا امید کننده، دیگر سراغ او و تیمش بازنگردد. بازیکن سوئدی یووه ادامه داد:

"من چیزهای زیادی از آلگری یاد می گیرم که مهم ترین آن ها، درباره مسائل دفاعی تیم است و به کمک سرمربی جدید، در حال پیشرفت هستم. هر روز چیز جدیدی یاد می گیرم. اوضاع در سال گذشته، آن طور که ما می خواستیم پیش نرفت؛ هر چند که ما دو جام کسب کردیم. امسال می خواهیم قهرمانی لیگ سری آ را کسب کنیم و برای این کار تلاش می کنیم."

9404