عواقب نبود چمن طبیعی در مازندران؛ نساجی دیگر میزبان نمی‌شود؟

عواقب نبود چمن طبیعی در مازندران؛ نساجی دیگر میزبان نمی‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا نساجی فصل آینده می‌تواند در قائمشهر از رقبایش میزبانی کند؟

به گزارش فوتبالی، با توجه به آنکه سازمان لیگ اعلام کرده چمن همه ورزشگاه‌ها در فصل آینده باید طبیعی باشد و بر خلاف فصل‌های گذشته اجازه برگزاری مسابقه در چمن مصنوعی را نخواهد داد، این سوال مطرح شده که تکلیف تیمهایی که ورزشگاههایشان مجهز به چمن مصنوعی نیست، چه خواهد شد.

نساجی یکی از این تیمهاست که در قائمشهر و در ورزشگاهی با چمن مصنوعی از حریفانش میزبانی کرد. در حالیکه بحث تعویض چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر از مدتها قبل مطرح بوده اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و به نظر می‌رسد مسئولان ورزش استان مازندران برنامه‌ای برای این کار ندارند.

همین موضوع سبب شده تا نساجی به فکر میزبانی در ورزشگاه شهدای ساری بیافتد اما پس از بازدید مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه شهدای ساری، این ورزشگاه به دلیل نواقص زیادی که داشت برای میزبانی نساجی تایید نشد تا حالا نساجی با یک مشکل بزرگ روبه‌رو شود و شاید برای میزبانی از رقبا در فصل جدید لیگ برتر مجبور به میزبانی در خارج از استان مازندران شود.

نساجی  چند فصلی است که در تهران تمرین می‌کند و فقط برای بازیهایش به قائمشهر می‌رود اما حالا و با توجه به وضعیت اخیر، شاید یکی از تیمهای پرطرفدار لیگ، کلا دیگر به قائمشهر نرود و  در تهران از حریفانش میزبانی کند.

پیش از این رنگرز مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران پس از دیدار این تیم در قائمشهر مقابل پرسپولیس در دور رفت رقابت های لیگ برتر اعلام کرده بود چمن ورزشگاه  وطنی برای فصل آینده تعویض خواهد شد اما تا امروز که چنین اتفاقی رخ نداده است.

7655