تمجید رسانه های ایتالیایی از ژیرو: رهبری ذاتی که میلان را شوکه کرد

تمجید رسانه های ایتالیایی از ژیرو: رهبری ذاتی که میلان را شوکه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در شماره صبح یکشنبه به عملکرد عالی اولیویه ژیرو در نخستین حضورش در ترکیب روسونری پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی کهنه کار میلان هیچ فرصتی را از دست نمی دهد و تنها پس از چند دقیقه بعد از ورود به زمین مسابقه، موفق به زدن نخستین گلش با پیراهن میلان شد. به عبارتی دیگر، این یک شروع عالی برای ژیرو بود که مورد تحسین رسانه های ورزشی قرار گرفت.

ژیرو پیش از این هم نشان داده بود که چه قابلیت هایی دارد و می تواند آن ها را به تیمش اضافه کند. در نیمه دوم این مسابقه تدارکاتی به میدان آمد و سریعا در محوطه جریمه حریف، همان جایی که همیشه برای گلزنی از آن جا تلاش می کرده، موفق به گلزنی و به تساوی کشاندن بازی شد؛ گلزنی با یک ضربه سر.

به نظر می رسد او نیاز به هیچ زمانی برای هماهنگ شدن با تیم جدیدش نداشت و بلافاصله نقش یک رهبر بالفطره را به خود گرفت. او تنها چند روزی است که به تیم اضافه شده و چنین شروعی، میلانی ها را شوکه کرده است.

این نشریه در ادامه اضافه می کند که در رابطه با مهاجم فرانسوی، پول در جای خوبی هزینه شده و ژیرو همیشه نشان داده که می تواند به خوبی برای تیم میلان کار کند و خودش را با شرایط مختلف هماهنگ کند. شاید این احتمال وجود داشته باشد تا شاهد حضور همزمان او در کنار زلاتان ابراهیموویچ نیز باشیم.

9404