عکس؛ اولین گل مهاجم مکزیکی پس از مصدومیت وحشتناک از ناحیه سر

عکس؛ اولین گل مهاجم مکزیکی پس از مصدومیت وحشتناک از ناحیه سر

پایگاه خبری فوتبالی - رائول خیمنز مهاجم مکزیکی ولورهمپتون اولین گل خود را از زمان مصدومیت شدیدش در فصل گذشته مقابل آرسنال که به شکستگی جمجمه اش منجر شد، به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن مکزیکی در نوامبر 2020 دچار مصدومیتی شدید شد که در آن زمان نگرانی های زیادی وجود داشت که آیا می تواند فوتبالش را ادامه بدهد یا نه.

خیمنز حالا با اجازه پزشکان دوباره در پیش فصل به میادین فوتبال برگشته است. این بازیکن 30 ساله باید محافظ سر را تا پایان دوران فوتبالش ببندد. خیمنز در پیش فصل به ترکیب ولورهمپتون برگشته که در ابتدا 33 دقیقه مقابل کرو الکساندرا بازی کرد، بعد از آن یک ساعت مقابل بتیس بازی کرد و مقابل لاس پالماس استراحت کرد. خیمنز در بازی مقابل  استوک سیتی فیکس شد که از فرصت گلزنی استفاده کرد تا پس از 256 روز  پایش به گلزنی باز شود. خیمنز با این گل دوباره با گلزنی آشتی کرد. آخرین گلش به 25 اکتبر برمی گشت که در تساوی یک گله نیوکاسل و ولورهمپتون موفق به گلزنی شده بود.

خیمنز تا دقیقه 74 درون زمین ماند و بعد از آن جای خود را به پاتریک کورتونه داد. دنی بث نیز در این بازی برای استوک گل زد تا بازی با تساوی 1-1 به اتمام برسد. ولورهمپتون پیش از شروع فصل بازیهای دوستانه دیگری مقابل کاونتری سیتی و سلتاویگو نیز خواهد داشت.

4125