تلاش کلاهبردار اینستاگرامی برای اخاذی 100 میلیون پوندی از باشگاه انگلیسی

تلاش کلاهبردار اینستاگرامی برای اخاذی 100 میلیون پوندی از باشگاه انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - یک شخصیت معروف اینستاگرامی که با نام "رای هوشپوپی" شناخته می شود، به جرم خود در مورد تلاش برای کلاهبرداری صد میلیون پوندی از یک باشگاه انگلیسی اعتراف کرد.

به گزارش فوتبالی، این فرد نیجریه ای با نام واقعی "رامون عباس" عادت دارد که در مورد ثروتش در شبکه های اجتماعی پز بدهد و تصاویری از خودش در خودروهای گرانقیمت، جت های اختصاصی و با لباس های گرانقیمت منتشر کند. رامون 37 ساله اما در حال حاضر توسط اف بی آی بازداشت شده است و گفته می شود که 29 میلیون پوند ثروت و سیزده خودروی لوکس در اختیار دارد. رامون حالا به جرم خود در مورد تلاش برای کلاهبرداری از تیمی از لیگ برتر انگلیس که اسمش فاش نشده، اعتراف کرده است.

در حقیقت رامون توانسته باندی تشکیل بدهد و این باند ایمیل های یک باشگاه انگلیسی را هک کرده اند و قصد اخاذی از این باشگاه را داشته اند. رامون لقب "گوچی میلیاردر" را برای خود انتخاب کرده است و حالا به خاطر تخلفی که در سال 2019 انجام داده قرار است که به بیش از 20 سال حبس محکوم شود.مشخص نیست که ایا باشگاه انگلیسی حاضر به پرداخت مبلغی به وی شده است یا نه. 

پلیس آمریکا اعلام کرده است که رامون عباس ثروت و زندگی لاکچری خود را از طریق پولشویی به دست آورده است و به همین خاطر باید به زندان برود.

4125